Dystrybutor biletów. Cena biletu może być wyższa niż wartość nominalna.

Frequently Asked Questions

Odpowiedź na wszystkie Twoje pytania. Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Skontaktuj się z: Obsługa klienta

Czy mogę śledzić dostawę biletów?

Jeśli Twoje bilety zostaną wysłane przez UPS, otrzymasz kod przesyłki e-mailem, za pomocą którego możesz śledzić swoje bilety na stronie internetowej UPS. Jeśli potrzebujesz szczegółowych informacji na temat dostawy lub jeśli bilety nie dotarły w ciągu trzech dni od potwierdzenia, że zostały wysłane, wyślij e-mail do działu obsługi klienta (info@onlineticketsshop.com). Wówczas zajmiemy się tą sprawą.

<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--> Przejrzyste ceny

Pierwotna cena biletu jest wyraźnie widoczna.

Gwarantowane "najlepsze" miejsca

Dostępne na całym świecie bilety na wyprzedane koncerty z najlepszym widokiem

Najwyższa jakość usług

Jeśli bilety nie są dostępne, znajdziemy je dla Ciebie.