Dystrybutor biletów. Cena biletu może być wyższa niż wartość nominalna.

Frequently Asked Questions

Odpowiedź na wszystkie Twoje pytania. Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Skontaktuj się z: Obsługa klienta

Nie otrzymałem(-am) potwierdzenia zamówienia. Co mam zrobić?

 Po dotarciu do naszej strony z podziękowaniem po dokonaniu płatności i otrzymaniu numeru zamówienia Twoja rezerwacja jest sfinalizowana. Nawet jeśli nie otrzymasz potwierdzenia e-mailem, ale płatność zakończyła się pomyślnie, Twoje zamówienie jest sfinalizowane. Jeśli masz wątpliwości, czy Twoja płatność się powiodła, przed złożeniem nowego zamówienia skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Możesz skontaktować się z nami przez czat, WhatsApp, e-mail (info@onlineticketsshop.com) lub telefonicznie (+31 50 2011520).

<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--> Przejrzyste ceny

Pierwotna cena biletu jest wyraźnie widoczna.

Gwarantowane "najlepsze" miejsca

Dostępne na całym świecie bilety na wyprzedane koncerty z najlepszym widokiem

Najwyższa jakość usług

Jeśli bilety nie są dostępne, znajdziemy je dla Ciebie.