Dystrybutor biletów. Cena biletu może być wyższa niż wartość nominalna.

Frequently Asked Questions

Odpowiedź na wszystkie Twoje pytania. Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Skontaktuj się z: Obsługa klienta

Czy mogę anulować zamówienie?

Nie można anulować rezerwacji, które już zostały dokonane i opłacone. Po dostarczeniu biletu nie możemy go odsprzedać, ponieważ nie bylibyśmy w stanie zagwarantować unikatowego biletu dla nowego nabywcy. Z tego powodu nie możemy anulować biletów, które zostały już dostarczone. Bilety są „ograniczone czasowo” lub są to produkty rekreacyjne zgodnie z prawem i dlatego nie podlegają one prawu odstąpienia od umowy sprzedaży internetowej. Można to potwierdzić na stronie internetowej Urzędu ds. Konsumentów i Rynków.

<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--> Przejrzyste ceny

Pierwotna cena biletu jest wyraźnie widoczna.

Gwarantowane "najlepsze" miejsca

Dostępne na całym świecie bilety na wyprzedane koncerty z najlepszym widokiem

Najwyższa jakość usług

Jeśli bilety nie są dostępne, znajdziemy je dla Ciebie.