Dystrybutor biletów. Cena biletu może być wyższa niż wartość nominalna.

Najczęstsze pytania

Odpowiedź na wszystkie Twoje pytania. Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Skontaktuj się z: Obsługa klienta

Najczęstsze pytania

Top 5 najczęściej zadawanych pytań

Dlaczego kwota, którą zapłaciłem(-am), nie jest taka sama jak cena na bilecie?

Jesteśmy dystrybutorem i opieramy nasze ceny na zapotrzebowaniu na bilety i ich aktualnej dostępności. Dlatego też nasze ceny mogą się wahać i być wyższe lub niższe niż pierwotna cena. Uważamy, że przejrzystość jest bardzo ważna, dlatego zawsze obok naszych cen podajemy oryginalne ceny biletów. Nie lubimy ukrytych kosztów, dlatego podana cena jest ceną, którą płacisz.

Kiedy otrzymam bilety?

Twoje bilety zostaną wysłane do Ciebie w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych. Czasem wydanie biletu może zostać opóźnione przez organizatora, co na przykład często zdarza się w przypadku imprez sportowych, przez co może minąć więcej czasu, zanim będziemy mogli wysłać Ci bilety. Jeśli tak się zdarzy, poinformujemy Cię o tym w e-mailu potwierdzającym. Bilety w każdym razie otrzymasz co najmniej dwa tygodnie przed wydarzeniem. Natychmiastowe pobieranie. Jeśli obok dostępnego biletu znajduje się informacja „bezpośrednie pobieranie”, możesz pobrać bilety w ciągu jednego dnia roboczego od złożenia zamówienia. Jeśli płacisz za pomocą iDEAL, otrzymasz swoje bilety w ciągu trzech godzin. Bilety zostały zarezerwowane. Bilety zostały zarezerwowane dla Ciebie, ale nie mamy ich jeszcze na stanie. Zostaną one jednak przesłane do Ciebie na co najmniej dwa tygodnie przed wydarzeniem, w zależności od dostępności.

Czy mogę anulować zamówienie?

Nie można anulować rezerwacji, które już zostały dokonane i opłacone. Po dostarczeniu biletu nie możemy go odsprzedać, ponieważ nie bylibyśmy w stanie zagwarantować unikatowego biletu dla nowego nabywcy. Z tego powodu nie możemy anulować biletów, które zostały już dostarczone. Bilety są „ograniczone czasowo” lub są to produkty rekreacyjne zgodnie z prawem i dlatego nie podlegają one prawu odstąpienia od umowy sprzedaży internetowej. Można to potwierdzić na stronie internetowej Urzędu ds. Konsumentów i Rynków.

Nie otrzymałem(-am) potwierdzenia zamówienia. Co mam zrobić?

Po dotarciu do naszej strony z podziękowaniem po dokonaniu płatności i otrzymaniu numeru zamówienia Twoja rezerwacja jest sfinalizowana. Nawet jeśli nie otrzymasz potwierdzenia e-mailem, ale płatność zakończyła się pomyślnie, Twoje zamówienie jest sfinalizowane. Jeśli masz wątpliwości, czy Twoja płatność się powiodła, przed złożeniem nowego zamówienia skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Możesz skontaktować się z nami przez czat, WhatsApp, e-mail (info@onlineticketsshop.com) lub telefonicznie (+31 50 2011520).

Dlaczego na bilecie jest imię i nazwisko kogoś innego?

Imię i nazwisko na biletach to imię i nazwisko użyte do zakupu biletów. Dane te muszą pozostać na bilecie w celu zagwarantowania jego ważności. Każdy bilet ma unikatowy kod kreskowy, który jest skanowany przy wejściu i umożliwia wstęp na wydarzenie. Korzystamy z szerokiej i niezawodnej sieci dostawców do zakupu biletów.

Pytania dotyczące mojej rezerwacji

Dlaczego na bilecie jest imię i nazwisko kogoś innego?

Imię i nazwisko na biletach to imię i nazwisko użyte do zakupu biletów. Dane te muszą pozostać na bilecie w celu zagwarantowania jego ważności. Każdy bilet ma unikatowy kod kreskowy, który jest skanowany przy wejściu i umożliwia wstęp na wydarzenie. Korzystamy z szerokiej i niezawodnej sieci dostawców do zakupu biletów.

Dlaczego kwota, którą zapłaciłem(-am), nie jest taka sama jak cena na bilecie?

Jesteśmy dystrybutorem i opieramy nasze ceny na zapotrzebowaniu na bilety i ich aktualnej dostępności. Dlatego też nasze ceny mogą się wahać i być wyższe lub niższe niż pierwotna cena. Uważamy, że przejrzystość jest bardzo ważna, dlatego zawsze obok naszych cen podajemy oryginalne ceny biletów. Nie lubimy ukrytych kosztów, dlatego podana cena jest ceną, którą płacisz.

Kiedy otrzymam bilety?

Twoje bilety zostaną wysłane do Ciebie w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych. Czasem wydanie biletu może zostać opóźnione przez organizatora, co na przykład często zdarza się w przypadku imprez sportowych, przez co może minąć więcej czasu, zanim będziemy mogli wysłać Ci bilety. Jeśli tak się zdarzy, poinformujemy Cię o tym w e-mailu potwierdzającym. Bilety w każdym razie otrzymasz co najmniej dwa tygodnie przed wydarzeniem. Natychmiastowe pobieranie. Jeśli obok dostępnego biletu znajduje się informacja „bezpośrednie pobieranie”, możesz pobrać bilety w ciągu jednego dnia roboczego od złożenia zamówienia. Jeśli płacisz za pomocą iDEAL, otrzymasz swoje bilety w ciągu trzech godzin. Bilety zostały zarezerwowane. Bilety zostały zarezerwowane dla Ciebie, ale nie mamy ich jeszcze na stanie. Zostaną one jednak przesłane do Ciebie na co najmniej dwa tygodnie przed wydarzeniem, w zależności od dostępności.

Czy mogę anulować zamówienie?

Nie można anulować rezerwacji, które już zostały dokonane i opłacone. Po dostarczeniu biletu nie możemy go odsprzedać, ponieważ nie bylibyśmy w stanie zagwarantować unikatowego biletu dla nowego nabywcy. Z tego powodu nie możemy anulować biletów, które zostały już dostarczone. Bilety są „ograniczone czasowo” lub są to produkty rekreacyjne zgodnie z prawem i dlatego nie podlegają one prawu odstąpienia od umowy sprzedaży internetowej. Można to potwierdzić na stronie internetowej Urzędu ds. Konsumentów i Rynków.

Co, jeśli data wydarzenia zostanie zmieniona?

W większości przypadków bilety pozostaną ważne w odniesieniu do nowego terminu i będzie można udać się na wydarzenie. Jeśli jednak nie będzie to możliwe, skontaktujemy się z Tobą i otrzymasz nowe bilety. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie możesz udać się na wydarzenie w nowym terminie, skontaktuj się jak najszybciej z naszym działem obsługi klienta. Godziny/daty meczów piłki nożnej czasem mogą ulec zmianie w ostatniej chwili. Należy pamiętać, że bilety na mecze piłki nożnej obowiązują dla określonego meczu, a nie dla konkretnej daty i godziny. Wskazane jest, aby terminy podróży i zakwaterowania były elastyczne. Należy również sprawdzać stronę klubu w razie zmian.

Co, jeśli wydarzenie zostanie odwołane?

Jeśli wydarzenie zostanie odwołane, kwota, którą zapłaciłeś(-aś) za bilety, zostanie zwrócona. Kwota zostanie zwrócona na konto, z którego złożone zostało zamówienie, w ciągu 21 dni.

Jakie rodzaje biletów są w sprzedaży?

Onlineticketshop oferuje różne kategorie biletów w zależności od wydarzenia.

Najbardziej popularne to:

• Miejsca: Pierwsza kondygnacja, druga kondygnacja lub piętro

• Stojące: Normalna strefa stojąca • Golden Circle / z przodu sceny: Strefa stojąca najbliżej sceny

• Bilety wstępu: Ogólne bilety wstępu – strefa stojąca lub miejsca siedzące w zależności od wydarzenia

NB: niestety, nie oferujemy miejsc dla wózków inwalidzkich. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące kategorii, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nasi pracownicy chętnie wyjaśnią, co oznaczają różne rodzaje biletów.

Czy miejsca będą obok siebie?

Onlineticketshop gwarantuje, że w przypadku zamówienia dwóch lub trzech biletów miejsca będą znajdować się obok siebie. Nie zapewniamy biletów na osobne miejsca, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej, aby upewnić się, że nikt nie będzie siedział sam.

Dlaczego nie mogę zamówić nieparzystej liczby biletów na niektóre wydarzenia?

To, co oferujemy, opiera się na tym, co mamy na stanie, dlatego też czasami oferujemy tylko parzystą liczbę biletów na wydarzenie. Jeśli nadal chcesz zamówić nieparzystą liczbę biletów, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my dołożymy wszelkich starań, aby zorganizować to dla Ciebie.

Nie otrzymałem(-am) potwierdzenia zamówienia. Co mam zrobić?

Po dotarciu do naszej strony z podziękowaniem po dokonaniu płatności i otrzymaniu numeru zamówienia Twoja rezerwacja jest sfinalizowana. Nawet jeśli nie otrzymasz potwierdzenia e-mailem, ale płatność zakończyła się pomyślnie, Twoje zamówienie jest sfinalizowane. Jeśli masz wątpliwości, czy Twoja płatność się powiodła, radzimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta przed złożeniem nowego zamówienia. Możesz skontaktować się z nami mailowo (info@onlineticketsshop.com) lub telefonicznie (+31 50 2011520).

Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

Istnieje możliwość zmiany adresu dostawy biletów, o ile nie zostały jeszcze wysłane. Jeśli chcesz zmienić swoje dane, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Wszelkie zmiany adresu prosimy przesyłać mailowo, aby uniknąć błędów w pisowni. Adres, na który należy wysłać tę wiadomość e-mail, to: info@onlineticketsshop.com. Zmiana zamówienia (na przykład na inną datę lub inne wydarzenie) jest możliwa jedynie w porozumieniu z naszym działem obsługi klienta. Można się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie pod numerem 050-2011520.

Zamów bilety w Onlineticketshop

Dlaczego mogę rezerwować bilety przed rozpoczęciem oficjalnej sprzedaży biletów na wydarzenia?

Mamy dostęp do niezawodnej sieci dostawców, co pozwala nam uczestniczyć w ekskluzywnych przedsprzedażach i gwarantować bilety.

Czym jest dystrybutor biletów?

Dystrybutor biletów jest pośrednikiem między organizatorem wydarzenia a konsumentem. Do zakupu naszych biletów korzystamy z usług niezawodnych dostawców. Nasze ceny są oparte na podaży i popycie. Oznacza to, że czasem za bilet płacisz więcej, a czasem mniej. Niezależnie od ceny zawsze wyraźnie pokazujemy różnicę.

W jaki sposób Onlineticketshop gwarantuje, że bilet jest ważny?

Onlineticketshop sprzedaje jedynie oryginalne, autentyczne i w związku z tym ważne bilety na koncerty, przedstawienia i inne imprezy. Unikatowe kody kreskowe wydrukowane na wszystkich biletach umożliwiają wstęp na wydarzenia. Oferujemy również gwarancję na bilet, o której więcej można przeczytać tutaj: http://www.onlineticketshop.nl/klantenservice/ticketgarantie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące biletów, skontaktuj się z Onlineticketshop. Pracownicy działu obsługi klienta chętnie Ci pomogą. Możesz się z nami skontaktować pod numerem +31 (0) 502011520 lub przez czat, WhatsApp lub e-mail.

Rezerwacja grupowa

Jeśli Ty i Twoi znajomi chcecie śpiewać razem z Toppers, kibicować ulubionej drużynie piłkarskiej lub cieszyć się wieczorem kabaretowym z rodziną, poproś Onlineticketshop o rezerwację grupową! Zrobimy, co w naszej mocy, aby zapewnić Wam niezapomniany wieczór. 

Przekaż nam swoje szczególne wymagania, a nasi eksperci ds. biletów przygotują dla Ciebie fantastyczny pakiet. Dzięki naszemu doświadczeniu oferujemy grupowy wstęp na najbardziej ekskluzywne wydarzenia. 

A jeśli potrzebujesz czegoś na ostatnią chwilę, nie ma problemu! Zrobimy, co w naszej mocy, aby przygotować dla Ciebie ciekawy pakiet i zadbamy, aby wszystko zostało dobrze zorganizowane. Wypełnij formularz wniosku, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Zapłata

Jak mogę zapłacić?

Za zamówienie można zapłacić kartą kredytową (np. Visa, Mastercard lub American Express) lub za pośrednictwem iDEAL. Jeśli chcesz zapłacić przelewem bankowym, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby jego pracownik mógł przesłać Ci e-maila z instrukcjami dotyczącymi płatności. Niestety, nie można płacić za pomocą usługi GIRO.

Wystąpił problem z płatnością, co mam zrobić?

Jeśli masz problem ze zrealizowaniem płatności, zalecamy skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta. Jego pracownicy poinformują Cię o statusie płatności, aby uniknąć dwukrotnego dokonania płatności lub złożenia zamówienia. Jeśli masz wątpliwości, czy Twoja płatność powiodła się, radzimy skontaktować się z nami przed złożeniem nowego zamówienia.

Wysyłka biletów

Kiedy otrzymam bilety?

Mecze sportowe
W przypadku wydarzeń sportowych często zdarza się, że wydanie biletu może zostać opóźnione przez organizatora, w związku z czym może minąć więcej czasu, zanim będziemy mogli wysłać Ci bilety. Jeśli tak się zdarzy, poinformujemy Cię o tym w e-mailu potwierdzającym. Bilety w każdym razie otrzymasz co najmniej dwa tygodnie przed wydarzeniem.

Natychmiastowe pobieranie
 Jeśli obok dostępnego biletu znajduje się informacja „bezpośrednie pobieranie”, możesz pobrać bilety w ciągu jednego dnia roboczego od złożenia zamówienia. Jeśli płacisz za pomocą iDEAL, otrzymasz swoje bilety w ciągu trzech godzin.

Bilety zostały zarezerwowane 
Bilety zostały zarezerwowane dla Ciebie, ale nie mamy ich jeszcze na stanie. Zostaną one jednak przesłane do Ciebie na co najmniej dwa tygodnie przed wydarzeniem, w zależności od dostępności.

Czy mogę śledzić dostawę biletów?

Jeśli Twoje bilety zostaną wysłane przez UPS, otrzymasz kod przesyłki e-mailem, za pomocą którego możesz śledzić swoje bilety na stronie internetowej UPS. Jeśli potrzebujesz szczegółowych informacji na temat dostawy lub jeśli bilety nie dotarły w ciągu trzech dni od potwierdzenia, że zostały wysłane, wyślij e-mail do działu obsługi klienta (info@onlineticketsshop.com). Wówczas zajmiemy się tą sprawą.

Sprzedaj bilet

Jak mogę sprzedać bilety?

Jeśli nie możesz iść na wydarzenie, na które masz bilety, nie martw się, ponieważ możesz sprzedać swoje bilety w Onlineticketshop. Możesz zapytać nas, czy chcemy kupić Twoje bilety, wysyłając e-mail na adres info@onlineticketsshop.com. Nasz dział obsługi klienta dołoży starań, aby odpowiedzieć na Twój e-mail w ciągu 24 godzin.

Przejrzyste ceny

Pierwotna cena biletu jest wyraźnie widoczna.

Gwarantowane "najlepsze" miejsca

Dostępne na całym świecie bilety na wyprzedane koncerty z najlepszym widokiem

Najwyższa jakość usług

Jeśli bilety nie są dostępne, znajdziemy je dla Ciebie.