Dystrybutor biletów. Cena biletu może być wyższa niż wartość nominalna.

Frequently Asked Questions

Odpowiedź na wszystkie Twoje pytania. Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Skontaktuj się z: Obsługa klienta

Kiedy otrzymam bilety?

Twoje bilety zostaną wysłane do Ciebie w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych. Czasem wydanie biletu może zostać opóźnione przez organizatora, co na przykład często zdarza się w przypadku imprez sportowych, przez co może minąć więcej czasu, zanim będziemy mogli wysłać Ci bilety. Jeśli tak się zdarzy, poinformujemy Cię o tym w e-mailu potwierdzającym. Bilety w każdym razie otrzymasz co najmniej dwa tygodnie przed wydarzeniem. Natychmiastowe pobieranie. Jeśli obok dostępnego biletu znajduje się informacja „bezpośrednie pobieranie”, możesz pobrać bilety w ciągu jednego dnia roboczego od złożenia zamówienia. Jeśli płacisz za pomocą iDEAL, otrzymasz swoje bilety w ciągu trzech godzin. Bilety zostały zarezerwowane. Bilety zostały zarezerwowane dla Ciebie, ale nie mamy ich jeszcze na stanie. Zostaną one jednak przesłane do Ciebie na co najmniej dwa tygodnie przed wydarzeniem, w zależności od dostępności.

<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--> Przejrzyste ceny

Pierwotna cena biletu jest wyraźnie widoczna.

Gwarantowane "najlepsze" miejsca

Dostępne na całym świecie bilety na wyprzedane koncerty z najlepszym widokiem

Najwyższa jakość usług

Jeśli bilety nie są dostępne, znajdziemy je dla Ciebie.