Dystrybutor biletów. Cena biletu może być wyższa niż wartość nominalna.

Frequently Asked Questions

Odpowiedź na wszystkie Twoje pytania. Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Skontaktuj się z: Obsługa klienta

Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

Istnieje możliwość zmiany adresu dostawy biletów, o ile nie zostały jeszcze wysłane. Jeśli chcesz zmienić swoje dane, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Wszelkie zmiany adresu prosimy przesyłać mailowo, aby uniknąć błędów w pisowni. Adres, na który należy wysłać tę wiadomość e-mail, to: info@onlineticketsshop.com. Zmiana zamówienia (na przykład na inną datę lub inne wydarzenie) jest możliwa jedynie w porozumieniu z naszym działem obsługi klienta. Można się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie pod numerem 050-2011520.

<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--> Przejrzyste ceny

Pierwotna cena biletu jest wyraźnie widoczna.

Gwarantowane "najlepsze" miejsca

Dostępne na całym świecie bilety na wyprzedane koncerty z najlepszym widokiem

Najwyższa jakość usług

Jeśli bilety nie są dostępne, znajdziemy je dla Ciebie.